Πολιτική Ποιότητας : manessistravel.gr
Επικοινωνία
placeholder
Δευ - Παρ 09:00 - 18:30 | Σαβ: 09:00 - 17:30
shutterstock_1028137558_Asian_woman_at_Bamboo_Forest_in_Kyoto_Japan
shutterstock_1028137558_Asian_woman_at_Bamboo_Forest_in_Kyoto_Japan
shutterstock_587590211pallawan_philipinnes
shutterstock_587590211pallawan_philipinnes
shutterstock_235760425_Central_Park_aerial_view_Manhattan_New_York
shutterstock_235760425_Central_Park_aerial_view_Manhattan_New_York
shutterstock_1487888519_Serengeti_National_Park
shutterstock_1487888519_Serengeti_National_Park
shutterstock_256650787
shutterstock_256650787
shutterstock_398698315_myanmar
shutterstock_398698315_myanmar
shutterstock_495721531
shutterstock_495721531
shutterstock_1789910090
shutterstock_1789910090
india5
india5
Ubud-Bali-GettyImages-109862623
Ubud-Bali-GettyImages-109862623

Πολιτική Ποιότητας

Αποστολή της εταιρείας είναι να προωθεί υψηλής ποιότητας προτάσεις και λύσεις στους πελάτες της, στη διοργάνωση ταξιδιών καλύπτοντας κάθε ανάγκη και προσδοκία ταξιδιώτη

Όραμά μας είναι η επιτυχημένη ανοδική πορεία αλλά και η πλήρης ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας στο τομέα του τουρισμού.

Στόχος μας είναι:

  • Να παρέχουμε σταθερή ποιότητα υπηρεσιών
  • Να εξασφαλίζουμε την συνεχή επιτυχή πορεία της εταιρίας στην ελληνική αγορά
  • Να διατηρούμε και να αυξάνουμε το μερίδιο αγοράς που κατέχει η εταιρία
  • Να ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις, καθώς και στον ανταγωνισμό
  • Να ανταποκρινόμαστε πάντοτε με επιτυχία στις απαιτήσεις και προσδοκίες των πελατών μας
  • Να λαμβάνουμε υπόψη μας τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των ενδιαφερόμενων μερών κατά το σχεδιασμό και την παροχή των υπηρεσιών μας

Προκειμένου να επιτύχουμε τα παραπάνω, εκφράζουμε την Δέσμευση μας στις εξής αρχές:

  • την άριστη επικοινωνία μεταξύ Διοίκησης και Στελεχών και των στελεχών μεταξύ τους
  • την επιλογή εξειδικευμένων στελεχών και συνεχή εκπαίδευσή τους.
  • την αξιοπιστία των συνεργατών και των προμηθευτών της εταιρίας και συνεχή παρακολούθηση και αξιολόγηση τους
  • την τήρηση ποιοτικών, χρονικών και οικονομικών δεσμεύσεων
  • τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας της εταιρίας
  • την συνεχή παρακολούθηση και εφαρμογή της Νομοθεσίας
  • την συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών του Συστήματος Ποιότητας.

                                                                               Αθήνα 30.01.2018

                                                                              Ανδρέας Μάνεσσης